You are currently viewing Fantastic News!

Fantastic News!

Great News! The Swiss Tattoo Museum in Basel is permanent on the Steinentorstrasse until end 2023, maybe 2024.

The building renovation plans have changed allowing us to stay longer in this location. Construction within the Museum is going forward. April we develop the museum exhibition display and also the Café/Lounge/Giftshop downstairs.

May will find us fine tuning the museum for a planned June 5th opening. End of May we will have a few preview parties for our sponsors and members, by invitation only.

Großartige Neuigkeiten!  Das Schweizer Tattoo Museum in Basel ist bis Ende 2023, vielleicht 2024, in der Steinentorstraße dauerhaft.

Die Pläne für die Gebäudesanierung haben sich geändert, sodass wir länger an diesem Ort bleiben können.  Der Bau innerhalb des Museums schreitet voran.  April entwickeln wir die Museumsausstellung und auch das Café / Lounge / Giftshop im Erdgeschoss.

Im Mai werden wir das Museum für eine geplante Eröffnung am 5. Juni optimieren.  Ende Mai werden wir nur auf Einladung einige Preview-Partys für unsere Sponsoren und Mitglieder veranstalten.

Bonne nouvelle!  Le Musée suisse du tatouage de Bâle est permanent sur la Steinentorstrasse jusqu’à fin 2023, peut-être 2024.

Les plans de rénovation du bâtiment ont changé nous permettant de rester plus longtemps à cet endroit.  La construction au sein du musée se poursuit.  En avril, nous développons l’exposition du musée ainsi que le café / salon / boutique de cadeaux en bas.

Mai nous trouvera affiner le musée pour une ouverture prévue le 5 juin.  Fin mai, nous organiserons quelques avant-premières pour nos sponsors et membres, sur invitation uniquement.

Please follow and like us:
Pin Share